Ja, då var vi här.

Ja Hörni! Imorgon bitti drar jag..
Skönt att känna att sommarlovet börjar dra igång ordentligt :)
Har verkligen haft fullt upp hela dagen! Inte ens sekund har
jag kunnat tagit det lugnt.. Fixas hit och fixas dit! Ja, jag säger då de :D



Det positiva är att det är mysigt att göra sånt här innan man far iväg..
Lite utav det jag gjort idag - Packat (som en tok!), Solat, lagat middag, duschat..
Ja och ungefär tusentals saker till. Sånt där små jocks.. Som tar tid.
Men som sis säger, det är det små sakerna som gör skillnad :) Absolut!

Åh jag är så pepp! Kmr verkligen ha mega roligt.
& naturligtvis kommer jag sakna alla härhemma ;(
Skönt känns det att jag fått så mycket pepp-talk att jag klarar mig i ett år framöver nu!
Jag ska vara försiktig och jag ska ta hand om mej, inga problem! :)

Blir natti natt snart! Ska upp kring 9 imorn, tänkte hinna duscha
och göra mig i ordning först. Känns inte sådär jippi yeah att måste görat på tåget? haha

Först ska jag kika SEX AND THE CITY. aaaah.

Det lär nog dröja ett tag innan vi hörs, alla får hade super härligt!
Njut av sommar'n nu hörni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0