Ljuva ledighet!

Idag tänker jag inte vara långradig. istället vill jag hylla en person. En människa som gjort har gjort ett enormt intryck på mig! Egentligen vet jag knappt vart jag ska börja... Att just du älskar mig för den jag är, precis som jag är.
Emilia Kristina Nordlöf. Det är ett privilegium. Det är riktig lycka.
DU är en alldeles underbar människa som aldrig skulle kunna göra någon, något ont. Någonsin.

Du är perfekt, på alla sätt & vis. Tack vare dig har jag nu lärt mig vad min plats här i världen är.
Tvivla aldrig på vem du är! För du är min hjälte. trots att vi inte har känt varandra sedan barnsben och trots att vi inte vet allting om varandra. Så spelar det ingen roll. För jag vet redan vem du är.

Du är min allra bästa vänn. Och vet du vad? Jag älskar dig så hårt att det nästan knäcker.
Så dig tänker jag hålla hårt i. Dig släpper jag inte i första taget.

För jag vet, jag känner dig. & jag kan se redan nu att du kommer bli den som kommer komma till min undansättning de gånger jag inte klarar av det själv. Du ska vara stolt över det du åstakommit här i livet!

Jag är stolt över dig. & jag förundas varje dag över hur magnifik du är.


image58
Du är min bästa vänn...  Emilia Svedlund.

Kommentarer
Postat av: Tove

gud va fint emilia. Bra av dig! :)

2008-01-20 @ 00:26:10
URL: http://touvalu.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh tack så jättemkt! :) har tyvärr inget grått tyg hemma just nu, så kan inte sy en i den färgen nu.. Men svart kan jag sy :) Hör av dig om du är intresserad av en svart! :)

2008-01-24 @ 21:40:13
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha! Du kan maila mig om du är intresserad av en svart kjol :)

2008-01-24 @ 21:44:25
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0