Försovning -.-

Jahmen hej & hå! Dagen börjades med att fröken nordlöf lyckades försova sig. när jag väl tagit mig upp och klivit på 10.45 bussen från lit ( som apropå ingenting går oootroligt ofta) fock jag reda på när jag satte foten innaför klassrummet att vi slutat för dagen. Då blev jag såhär glaad <--------------------------------------------------------------------->

Så då varte en vända på staden med skön emelie! /-v Naturligtvis med mitt flyt så träffade jag även på fröken-bäst-svedlund. Imorgon är de kortdag likaså onsdag! härligt härligt! Sedan bar de av hem till pappsen en sväng. Så då fick man träffa honom :) skönt deh! Nu ska jag hem med bussen till lit-hell. Får se vad som händer senare.

Apropå Sundsvall! fick jag en stört skön helg. Hittade mkt småplock men även mkt annat bra att ha. NU är jag pepp för ny vecka! hepp hepp hepp!

later folket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0