Back on the tracks again.

Sådärja nu är skolan igång igen! känns härligt att ta igen all förlorad tid. träna bort allt som man samlat på sig under jul & nyår :) haha. andra dan på skolan idag, trots det har jag aldrig vart tröttare. kan en del bero på att folk tkr om att ringa & väcka en på nätterna? pffff. Jag börjar komma in i mina gamla mönster nu i a f! Käka nyttigt, plugga helvete & träningen :) kan inte klaga på att jag sover dåligt nu! Sleep's like a beuty again :)

sen att far min även berättat att han köpt lägenhet! så den 1 april flyttar vi två kvarter ner, men till en förbättrad och större lägenhet dår även marita & tuva ska bo hos oss! Även att jag ska få bo i den uthyrningsbara ettan precis dörr i dörr men farsans! egen ingång. ljusisolerad. egen toalett åså vidare., ska kännas så skönt att kunna klampa hem vilken tid man vill på natten utan att man får ett gormande skrik efter sig!

Can't wait! här kan man knappt nysa så får folk ett frispel, gudars.


Apropå ingenting fick jag se nya OP schemat idag! tack gode gud säger jag bara. sovmornar as hell :)

det är synd att gamla goda bekanta ska glida ifrån varandra, man tycker att man borde få lite feedback tillbaks när man ställt upp på dom som om de vore ens eget kött & blod. lite tacksamhet här ivärlden skulle faktiskt inte skada!

jag lärde mig just, att man ska vara annorlunda. För det är just det som gör oss specifika.

image52
Carrie Bradshaw- you rock my world!



Kommentarer
Postat av: Anonym

man förtjänar tacksamhet. man kräver den inte.
/ett offer av ditt kött och blod.

2008-01-17 @ 16:24:23
Postat av: emilia

nu råkar det vara såhär. att ajg kanske tycker att jag fäörtjänar lite tacksamhet? så isåfall förstod du fel. jag kräver ingenting. men tyvärr är inte jag någon automat som bara ger och ger. Anonymt är också väldigt orginellt.

2008-01-18 @ 21:22:45
URL: http://baanankaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0