- hej idag är jag glad för jag har vart ledig!

Yepp, thats right. You heard me! Fick en härlig sovmorgon, dock att emelie fröken ringe och väckte mig och undrade vrf fan ingen fanns i klassrummet. :) Svaret var enkelt - vi var lediga. Så sedan klev ajg upp, då var väl kl runt 10. Gjorde lite medecinsk grundkurs. duschade och åt :) Sedan fick jag besök av brudarna!
Vi pratade och hade det trevligt, kollade på film och lyxade till oss med fruktsallad och glass! mumma*

Nu längtar jag tills nästa helg.. Det ska bli ännu mer trevligt! Men jag tror inte jag tänker tala om i detaljer vad som kommer att hända. det får nog kvällen utvisa :) Nu ska jag göra en sista check innan jag åker med pappsen till syster tuva!  take care, people.

Skulle ge vad som helst för att få en liten glimt av sommaren nu! Sol, bad,  jorgubbbar, solkräm, doften av nyklippt gräs, sirener och lukten av nyfallet regn. Tänk att kunna gå ut på natten kl 3 och fortfarande bara stå i t-shirt och bara njuta! Gud du som har kraft, ge oss sommar nu! Känner att de behövs lite glädje i dehär trista vintermörkret!


image60
- jag gillar regn, tänk att stå i regnet en varm sommardag och bara känna dropparna sakta nudda huden.. aah.



jag saknar dig, jag saknar oss. Det behövde inte bli såhär.. detta är ju sanslöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0