Utmattad..

Oj hej vad tiden går, nu är det redan onsdag!
Och bara två dagar kvar tills fredag. jippi!

" vill vi supa anna-klara under bordet, jah det vill vi.
 Jag hörde er inte? JA DET VILL VI! " :)

En någorlunda dag på skolan idag!
Blev mest trött, sliten och less på slutet.
Kanppt någon vätska eller näring i kroppen.
Kändes som allting bara rann av mig!
menmen, hem och åt pappas hemmagjorda biffar
och sedan träning med skön emelie så blev allting
på topp igen! :) & Imorgon blir det boxning. ohhh YEAH!
Även att emelie ska följa med mig då också :) bejbi..


Dagens undrande: vad ska jag ha på mig på fredag?
Dagens längtan: Grilling, yran, sol. SOMMARN.
Dagens humör: utmattad men även hyfsat glad :)
Dock blir jag grinig när jag är hungrig. vem blir inte de?

image89

image90
- Fristilen i Östersund. där tränar jag. Det lilla gymmet
med de stora hjärtat! santsant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0