Nu var det minsann ett tag sedan :(

Yepp, idag har jag varit hurtig som värsta elit idrottaren!
haha det kunde ha vart så? nej, men har nyss gjort färdigt
värsta feta uppgiften vi fick på idrotten. Sen har jag tvättat
så jag har något att ta på mig resten av veckan. :) kan vara en fördel.
Vi var lediga idag från skolan. stack iväg halv 12 för vi skulle se någon pjäs
som tydligen ingick, Oliver Twist. men det var helt okej! Så jag och brudsen
träffades lite innan och tog en sallad på Ragnars. Sedan efter teatern
ringde Marica vännen! det är så roligt att vi kommer överns nu. 
Och frågade snällt om jag ville komma och äta middag med henne och hennes mamma
Såklart svarade jag gladeligen ja, det handlade ju om mat? nej men jag saknar båda dom!
Jag minns alla nätter jag, marica och veronica har suttit uppe och bara skrattat
tills vi vek oss dubbelt. Dom bjöd mig på kina :) sedan skjutsade dom hem mig!
Det gjorde min dag. Tack <3 Nu ska jag sätta mig ner och försöka skriva ett
brev till mitt Fadderbarn i Afrika. vet bara inte vad jag ska skriva :S Dom säger att
dom blir glada när man skickar teckningar. men jag kan inte rita? aja får väl be syrran lr någon!


Nu bifogar jag någon bild här. Tyckte det var ont om det.
Tyvärr blir det på min ostädade säng igen. förlåt! jag ska ta tag i det.
Även att ni får en bild på min lille lillasyster. tuva! :)

image101
- jag skäms! och ja,  jag har barbie täcke :)

image102
- heregud..

image103
- här är hon, mitt gullmonster! snutt :)




laater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0