Lite tips som någon kanske kan dra nytta av!

Eftersom jag ikväll utav någon underlig anledning inte har något för mig.
Så lägger jag upp lite bilder & kanske lite tips på de anisktsprodukter jag använder.
Mestadels för att det är bra att veta vilka produkter som faktiskt funkar på riktigt.
Och vilka som är fejk.
Ett försök eller ett steg till att få fler bloggläsare på kroken kanske?




image67
Lätt den bästa hudvårdsserie jag provat på. Luktar fräsht, rent och med ett inslag av rosor.
Rengör på djupet, tar bort pormaskar samt får hudens yta mindre glansig och fet.
Säljs på Apoteket för cirka en hunralapp per produkt!
image68
Tummen upp för denna anisktsmask! Återfuktar och gör huden mjuk
Luktar apelsin och finns att köpa på Åhléns för 30 kr.

image71
Funkar helbra! Avlägsnar både finnar
och andra orenheter. Mjukar upp huden
Ungefär 16 kr! Finns nästan överallt att köpa.




image69

Peeling kräm Som effektivt rensar bort alla porer
och finnar och får huden slät och len.
Säljs på t ex H&M, Åhlens och Kicks. 65 kr

image70
Min hy vart som helt ny när jag började använda denna!
En natt kräm som arbetar djupt och slätar ut huden.
runt 159 kr, finns på Apoteket.

image72
En vanlig dagkräm som återfuktar
och håller huden fräsch hela dagen
Ett stort plus i kanten för att den luktar
Gudomligt!  runt 70 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0