Lite handling..

Morsning allihopa därute!
Dåligt med uppdatering på sistone nu.
Därför tänkte jag lägga ut någon bild
på vad jag köpte när jag gick en tur på staden
idag :) Annars har inte mycket hänt! Vaknade
av att papps satt och tittade på filmen ahn hyrde till
mig igår kväll! Supersugen. haha. Sevärd as hell!
Sedan blev det duschen, snabb frukost i bilen och sedan
bar det iväg för en träff hos min mormor! Nu sitter jag här och
väntar glatt på att Tuvaluva ska komma hemm så man får snutta
lite på gosungen! Och hungrig är jag känner jag ;S jesus christ.
Inte pepp alls inför morgondagen, jobba från 9 till 7. hua!
men desto mer klirr klirr i kassan blir det!
Nu ska jag städa lite i min lilla "hörna". Det ser rent utsagt
förjävligt ut! Sköt om er allihopa!


image97
- 300 spänn, knappast illa?



laaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0