Idag var det ont om drag..

Yepp, det blir ännu en lugn och skön hemmakväll idag.
Farsan har åkt iväg till en gammal bekant och ska basta
och dricka öl, antar jag? Så blir för mig själv ikväll..
Åt en underbar middag som bestod av:
Grillad kyckling, sallad och potatissallad :) Senare på kvällskanten
ska jag lyxa till mig med en banan eller hallonsmoothie, yummi!

image82
- någon mer än jag som älskar dessa skönheter? Kan inte någon
bara skicka hit en liten bit sommar, jag längtar så det kliar i fingarna.


image81
Satt nyss och funderade på om dessa är goda..
Någon som har en clue? Törs man testa :S man vet ju
faktiskt aldrig vad det kan vara i dom..



image79
- Yes, det är jag i ett nötskal! bara för det är helg och lördag bjuder jag på denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0