Idag känner jag mig trött.

Jippi ka yey! Idag är fredag och mysfaktor 140 000! Har nyss ätit en underbar middag som far lagat, bakad potatis med röra samt lövbit! Oj himmel så gott. Är lite slapp i musklerna idag för hade en grymt tufft träningspass med boxning igår kväll. somnade kl 9 som väntat :) Fy sjutton vad det är tungt, men roligare har jag aldrig vart med om! jag älskare.. nya utmaningen och äventyr är verkligen något extra., Blir en sköön hemma kväll med godis och film med familjen tonight. Imorgon blir det  " ta om sig själv dag" lite ansiktmask, noppa ögonbrynen m.m 
Ska införskaffa en Body scrub, hoppas den finns som jag spanat in på Body shop! blir en härlig tur på staden med tove och lite fika. Var också och klippte mig igår, jag rekommenderar STUDIO LILA i östersund, och gå till kicki för guds skul! min räddare i nöden. Eftersom ja blonderat håret hemma förut tär det så ofantligt på topparna och hela håret. Så införskaffade mig en redig hårinpackning. Kanske lika bra de. Känns så härligt att ha pengar man kan slösa bort på precis vad man vill nu!
 
Tack och lov för att jag fått jobb på OKQ8 som jag stolt kan säga att min mamma är delägare i :)

Nu blir det movie tajm med syster och far! sköt om er alla därute..

image61
- luktar det inte sommar så säg..
Nej fy, nu är det lätt till att man bli deprimerad i dehär kalla skitvädret!

laater ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0