God morgon folket!

Nu är jag uppe och pågång. Ska äta
lite frukost sen ska jag ut och ta en härlig
promenad dagens fina vänder! Solen skiner
och det är -15 men det klarar vi av, vi som bor
i norrland är hårdhudade! Sedan ska jag kanske
iväg & sola en sväng och sen blir det väl ansiktsmask.
Slapp- söndag med andra ord. Blev en sådan helg
eftersom jag så stort laddar upp inför festen
med klassflickorna nästa helg! vad ska alla andra göra idag? :)



Kom och tänka på att vi häromdan på skolan fick skriva en kärleksdikt.
 Men hur är det egentligen, kan man bara bli kär en gång?
det borde inte stämma. men jag känner att jag verkligen har tappat stinger rejält nu..
jag tänker vänta tills jag hitta min drömprins!
annars får det allt vara. Kan man verkligen förvänta sig
att man ska hitta hitta honom? Åh jag är så less på att man ska vara sådär lite halvförälskad.
Jag vill vara riktigt kär igen, jag vill känna hjärtat slå snabbt och långsamt på samma gång,
jag vill kunna gå omkring och le hela tiden utan någon egentligen vettig anledning, jag vill vara
sådär lagomt halvtöntig och fnissig som man blir när man är nykär. Den känslan, kan
inte vägas upp med något annat.. har jag rätt?

image83
- emilia kristina n ordlöf.


Kommentarer
Postat av: anna-klara

så grymt bra text....

det där med leendet stämmer så jväla väl asså!!

2008-02-03 @ 17:11:05
Postat av: Niklasbbb

ja, alla i norrland är gjort av ett jävla virke, klarar lätt -15 =) ellller??..

2008-02-03 @ 17:54:40
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Niklasbbb

haha jemen precis, helt rätt=) norrläningar är hårda!

2008-02-03 @ 19:14:50
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0