En någorlunda trött Emilia..

Morsning!
Skönt med skola igen, oj det kändes
konstigt att säga så ;S hah. Mestadels
för det är härligt att träffa flickorna igen..
Tror jag fick en knäpp igår, för helt plötsligt
började jag tjuta som en fågelunge.
varifrån det kom har jag ingen aning om.
Hur som helst är det härligt att komma på
skolan för jag vet att brudarna alltid ställer upp! thanks..

Kände än en gång hur den där "måste-ha-kärlek"
känslan kom krypandes igår kväll. det var nog mest det
som tog skulle jag tro. Åh men jag vill ju verkligen bli
kär igen! jag orkar inte med att lägga ner massa tid
och onödig energi på sådant som i själva verket inte intresserar mig.
Fast å andra sidan, man slipper allt kärlekstrassel.
Det måste väl ändå vara till en fördel?

Jaja, inte tänka mer på det. Idag är jag på glatt humör igen! :)

Dagens längtan: Gossip girl och boxningen! give me give me...
Dagens vill ha: BAMBOO örhängen och vit skjorta..
Dagens humör: Glatt, glatt och åter glatt! :)



take care you all ♥

image84
- nej, nu är jag hungrig. Fiskpinnar, potatis och
 spenatsås blir det! för dem som inte vet, mat är min kärlek ♥
namn.


Kommentarer
Postat av: Tove

ja vill oxå ha gossip girl och boxning!!!! NU! å sommar!

2008-02-04 @ 16:54:11
URL: http://touvalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0