En glad Emilia!

Tjosan på er alla därute!
Nu vart det ett tag sen jag skrev lite
i bloggen. Känns som jag inte gjort
någonting vettigt alls den här veckan!
ätiti, sovit och gjort läxor :) Men nu är det
mys med helg! Även att marica bjöd med
mig på en sväng på staden efter jag slutat skolan :)
Det var jätte trevligt att träffa dig igen, jag har saknat dig alltför länge!
Även att jag hittade ett par jeans och annat smått & gott jag
ska köpa imorgon:) wiiho! Ikväll ska jag vara hemma med
film och gotta med pappsen! ska jobba på söndag!
mer pengar till tisdag den 26 när jag och min sköna böna
ska iväg och handla i sundsvall! :) Insåg även en annan sak idag!
Hur mkt jag saknar att sjunga, jag sjunger. men inte på samma sätt som förut.
Kanske det som gör mig på bra humör?. Jag brukar sjunga i duschen ibland.
Då blir jag faktiskt glad! någon annan? :) Nu ska jag följa med papps till affär'n.

Och även att jag vill få bort snön nu, nu vill vi ha sommar! NU

image95

laaater everyone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0