Bio med far idag!

image87
- ikväll var jag på bio med far, vi såg I am legend. Riktig monsterfilm,
rekommenderas stort! även att jag lyckades fälla en liten tår här & var.
 grymt sevärd film! Jag menar, Will Smith var ju med, säger ju allt :)

Även att jag hittade världens hårdaste skor idag. har tyvärr ingen bild.
men dom var på rea på dinsko för endast 200 spänn och är svarta med snörning på!
Ni kan checka in kissie.blogg.se eller stinalee.blogg.se! Tuffast var dom helt utan tvekan..


image88


två sådana har jag ätit idag. mums filibabba*


Nu mina damer & herrar ska jag tvätta ansiktet, äta lite kvällsmat och gör mig i ordning för kvälleen!
längta lite tills fredag medans jag ändå håller på :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0