- Hej idag är vi trött!

Åh hej bloggen, vart så stressad ända
sedan i torsdags! först gym på skolan sedan
ett hårt träningspass med boxning senare på
kvällen med emelie. Sen hem sova. Upp och
hoppa kl 8 på morgonen, till skolan.
Å helt plötsligt så var det fredag! jiiippi.
& vi hade sååå roligt. Kvällen vart dyr. men
det var aboslut värt deh! Vi fick många
oförglömliga minnen om jag säger så.
VM-ingvigningen vart en helskön kväll.
Även att ag gjorde fredagens puckade
beslut någonsin! i 3 timmar gick jag
i mina nyskor. i snön och härjade & hade mig.
Därefter avled mina fötter. Så ett tips
hädanefter, Byt skor emilia nordlöf.
Jag älskar er bruds! tack för en riktig partyfredag!
 mer uppdateringar, info & bilder  inkommer*

Idag är jag super duper trött..
Tog bussen från staden hem till
kära lit imorse vid 11. sedan dess har jag sovit sovit och
sovit ännu mera :) NU är jag pigg och hungrig som attans!
Skön med helg och lördag!

image92

- They are the one who makes my world go round!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0