Not so happy ending of a fairytale

Igår bestämdes de, "pappa" är nu ett passerat kapitel i mitt liv.
Han tillhör mitt förflutet, och de kommer aldrig att hinna ifatt mig.
Nu får han stå för att han inte vill ha mig, han får tala om det för alla..
Att han har valt bort sin dotter.. Mamma får ensam vårdnad.
För tar man inte sitt ansvar kan man knappast förvänta sig att bli för kallad pappa..

Vetni hur jävla skönt det känns? Att slippa sitta hemma och vänta
på att han ska ringa för att höra att jag mår bra.. Det är slut med det nu.
Jag behöver inte dig längre.. Inte till någonting..

För jag vet att Mattias tar hand om mig, bättre än vad nånsin har kunnat gjort!
Han ser efter mig och han skulle aldrig låta någonting hända mig..


Så nu är det sagt. Du kan ta ditt pick och pack och dra 
för jag vill aldrig mer ha någonting att göra med dig!
Du är så bortgjord nu som man kan bli..
Du har gjort mig tillräckligt illa nu, det räcker..
Dethär är ditt fel inte mitt, du har orsakat dethär..



Kommentarer
Postat av: emilia

ÄLSKLING! vetduvad, jag finns alltid här för dig, 24 timmar om dygnet, oavsett om det regnar eller inte! du är stark, och du jag älskar dig emilia nordlöf.

2008-08-19 @ 19:40:32
Postat av: ciss

nu kan de bara bli bättre! och du är stark som person (fysiskt e du ganska klen;p) så du kommer fixa de här prima!! rock on bruden!!!

2008-08-30 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0