Uppdatering av helgen..

IKEA igår då :) Fredagskvällen spenderades
hos fröken linnea, då vi satt barnvakt till hennes systerson, Linus.
Kul att ses igen så man inte tappar kontakten helt & hållet..
Somnade runt 3 den natten, inge klag då inte. Upp 6.45, duschade
sedan bar det av hem för lite frukost sedan ner till Sundsvall..
Egentligen så gillar jag inte Ikea sådär värst mkt, men tänk efter.
Översta våningen är bara onödig för när man väl tagit sig igenom den
är man redan utmattad och orkar drf inte med den nedersta! min teori..


Jaja, jag & syster kutade ändå runt mest på Birsta City. De gillar vi därimot!
Till min stora förvång upptäckte jag att de också byggt kära Gina Tricot där.
Så på det stora hela gjorde det min dag!. Kikade även på Monki och Cubus..
Ringde och trackade på mamma att hon och jag ska ta mamma-dotter- dag och åka
till sundsvall någonting i början av maj, då min lön har kommit och allt :)
Så vi ser hur det blir med de! Skulle vara roligt, om inte annat kanske
Tove och hennes mamma vill följa med. Det skulle vara så mys!


Pappa har lovat att rota fram kameran idag.. yeey
Ska sätta upp bänkskivan och vardagsrummbordet samt städa lite smått
så ska jag fota lite sen :)
Varning för mkt bilder, men det kan vara roligt ibland det också!
Ska försöka köra på en Dagens outfit från igår, kanske kanske :)
men först, tv-tittande. Just nu visas Mcleods Doughters på kanal 5!
Vad gillar ni den? :)

Btw till sommarn ska Tove ta körtkort då ska jag snålåka
och vi ska göra mkt bilsemestrar :) lalalala.


Då får ni ha en fortsatt bra "tråkig.seg.söndag" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0