Uppdatering angående Bulgarien-resan..

Som sagt! Vi gick in på resia idag..
Första damen som hjälpte oss? inte mkt till hjälp..
Skäms för att hon ens hade dte som jobb.
Jag var er kunnig än henne när det gällde Bulgarien ;S
Heregud hur folk är nuförtiden :). I alla fall så gick vi tillbaka
sedan efter vi bläddrat runt lite i katalogerna vi tog med oss..
& Träffade en annan kille som hete Johan och han var verkligen
helt underar! Han förstod precis vad vi ville ha och försökte
inte alls tracka på oss det dyraste :) + att han skulle hålla
resan åt oss i 11 dagar. De var Dagens! tack :)

Nu återstår bara det oändliga, hur mina föräldrar ställer sig inför dehär.
Jag tror faktiskt att det kommer att lösa sig :) I hope so!

Den beräknade semesterorten blev till slut
Golden Sands I Bulgarien 1 vecka! 15-23 Augusti

image187
- Vårt Hotell Erma på Golden Sands.. :)


Det sprätter i hela kroppen..
Utomlands, kan ni tänka er? :) kommer med stor sannolikhet
att börja räkna ner dagarna redan snart! Känns även kanon
att det är Tove som ska följa med, för jag vet att trots allt
är det en tjej som har huvudet på skaft, haha right? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med!
Ja det var synd att du inte kunde följa!
Filmen var bra iaf :)
Ja jag hoppas att det blir Grey's nästa vecka :)
Gud vad mysigt med Bulgaren :)

2008-04-17 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0