Tonight is THE night..

image180

Alldeles riktigt. Ikväll börjar de, Säsongpremiär för SEX AND THE CITY!
NI får ursäkta men jag blir faktiskt lite exalterad..
För mig har det alltid vart, kommer alltid vara den bästa tv-serien. Ever :)

Ikväll mår jag bättre, ska vila upp
mig lite imorgon med, är ledig då så :)
Ska fota en dagens-outfit imorgon bitti
innan ajg ska iväg till Iris! Är inte sådär
mega duktig på just det men i'm trying to do my best!


Imorgon ska jag och Tove btw till, ja vart ska vi.
Gues what? :) Till resia..

image179
 
För jag och Tove ska nämligen
kanske om pengarna och föräldranas tillåtelse ger med sig
Åka till Bulgarien i början av Augusti :)  Så vi kommer
får jobba our ass of this summer om vi ska ha råd!

Å andra sidan, ska man väl göra det en gång i livet också? :)
Blir alldeles uppspelt bara ajg nämner de, det skulle verkligen
vara pricken över i:et och åka iväg på solsemester. Håll tummarna!

Nu, Rent hus, haha skön sere jag gillare.
Fortsatt trevlig kväll hörni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0