Sry for the bad uppdates..

Har verkligen varit fram ochh tillbaka, 100 km/h i tim på en raksträcka idag!
Började som sagt att jobba vid 3, slutade 9 och var hemma kring kvart i 10!
Var göörhungrig, mamsen hade bakat scones, heregud det smakade himmelskt.
Också fick jag mig en trevlig överasskning då jag insåg att mormor var här :)
Trevligt trevligt! Imorgon är det i a f  Freeeeeeedag, efterlängtat as hell!
Först blir det jobbet från 7-10 sedan är det bestämd träff med barndomsvän
Caroline Blomqvist, med lite fika & shopping :)

Sedan Klipptid och slingning hos fabulous Kicki! :):):)

image199

Sedan ska jag hem och äta fin trevlig mys middag med min
kära underbara vän Emllia Svedlund, sedan utgång tills kvälls!. :)

NU om ni ursäktar ska jag läsa lite blogg innan jag går & sussar
då jag ska upp 5.15 imorn bitti.. oh jag ryser så tidigt!

I alla fall så att alla vet stannar  jag hos mams fortsättande helg
och hela nästa lovveckan! Förutom imorgon då jag ska sova i
mitt place sedan bär det av till praktik hela helgen!
Känner inget som alls behov att åka till paps,
jag vill inte jag orkar inte och jag tänker inte åka!

För övrigt ska alla se till att ha en
en gudomlig helg! Ta hand om er allihopa så
ska jag försöka ta lite bilder och blogga en sväng på eftermiddagen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0