Som sagt, dåligt med uppdatering..

Hittade jätte mkt fint på min shoppingrunda
för min lön som för övrigt jag fann på mitt konto igår! :)
Sådant är trevligt. Ska ta lite pics så jag kan show you guy's!
Ska försöka mig på att göra en Budget, med tanke på
att det är mkt pengar att handskas med. (för mej).
Blev inspirerad av Lyxfällan! Älskar de programmet. Sett någon?

image202

För alla som inte vet, Bulgarien-resan blir ej av..
Tove har verkligen allt pågång i sommar. Studenten,
jobbet, körkortet & stugan i Gbg! jag förstår henne..
Enligt mig är det verkligen jätte synd. Hade verkligen sett
framemot att åka på solsemester lagomt innan skolan börjar..
Men å andra sidan kan man inte få allt heller! Får se den från den ljusa sidan.
Ska göra av med allting på sjukt roliga saker i sommar!
haha det älskar jag lika mkt så det gör sig själv de! :)

image203

Igår var en kväll som absolut fick sina minnen.
Både bra och dåligt. Det har funnits bättre
kvällar men samtidigt blir allt bra då Emilia Svedlund finns tätt intill min sida :)
Tänker inte gå in på detaljer om vad som hände för det anser jag är privat.

Sliten har jag vart idag, huuualigen!
KOm hem till lit vid 5. Hittade Kicks-katalogen
ibrevlådan så la mig och slappade i soffan och bläddrade igenom den.
Hittade en parfym jag ska önska mig till my-birthday.. :)
Antingen denna.. eller Calvin Klein - One summer. hittar ingen bild :(
image201
- Britney Spears - Belive. Säg vad ni vill om henne,
hennes parfymer luktar gudmligt. Vilket jag anser
kanske är det enda positiva om den primadonnan? :)

Sedan lagade jag chili con carne till mig
och mams! Så tittade vi lite körslaget. haha. sämst kanske?
Praktik imorgon!. Jobb på mån,tis och onsdag!

Valborg - drag med tjejorna i storstaden. lääängtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0