Snöoväder, again.


Hej bloggen! tron't på fan det snöar som ett
jah, jag vet inte vad. Är så less på snön!
Sommar sommar & åter sommar.
Orkar inte dra mig fetaste dunjackan och gå omkring
halvt ihopkuren bara för att det är så himlans kallt ute..
Nehedu! inte en chaans.. :) Btw, igår hjälpte mams mig
att sätta upp ny garinerna och sofföverdraget :) samt
en jätte fin vas med rosa kvistar i. Känns skönt att komma hem
till ett nystädat place, inte sant? :) mamma beställde ett urgulligt
påslakanset till mig från ellos, vitt med rosor på :) tror jag ska
dra på de senare. Det som jag har  i nu är lila, och inte alls skönt
att sova i. Kan bero på att det är nytt?

SKa röja upp där inne lite senare med tanke på att jag städade ur
mitt rum i lit igår, vilket slutade i att alla grejer är nu här :) jaja.
Call me crazy, men ibland tkr jag det är skönt att röja upp lite, dra i gång musiken :)
får tankarna på annat liksom..

Just nu sitter jag i soffan i handuk och mina nya tuff-tuff tofflor från jysk :)
Tänkte skriva ett inlägg här innan jag ska äta lunch & läsa Veckorevyn! :) yeey..
Idag jobbar ajg 15-21.. Längtar lite att komma tillbaka faktiskt, ikväll ska vi på bad :)

Detta kort bifogar jag idag, och bjuder glatt på :) Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!


image150
- Cause we are ment to be sista!

Take Care, laaater ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

EMILIA NORDLÖF!
ses i veckan? torsdag? eller i morgon!?
saaaaknar dig.

2008-04-07 @ 14:27:32
URL: http://constaninjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0