Sjukstugan nr ett..

Yepp, yo heard me. Bara för att Tuva och Marita
är snorsjuka, så trillar jag naturligtvis också dit..
Stannat hemma från jobbet, ska försöka sova och dricka
mkt så kanske jag piggnar på mig tills imorgon bitti då jag börjar 8..


Kände verkligen hur det tog emot när jag en promenad
med Tuva idag.. Jaja, brukar friskna på mig ganska kvickt.
VId sådana här tillfällen gillar jag min laptop, kan man ligga
i soffan och surfa runt på nätet lite..  :)  Bestämde mig för några
dagar sen att jag ska gå att prata med någon proffesionell angående
dehär med pappa, för det tar verkligen kål på mig. SÅ skönt
att ha någon att anförtro sig åt. Som tur är behöver jag inte
välja någon ny utan tar hon som jag pratade hos förut..
Spelar ingen roll vad det är, så hjälper hon mig, Hon ger
mig vertyg så jag själv  kan jobba vidare med det..
 Förstår inte varför jag så envis när det gäller sånt där.

Jag är fast besluten att jag ska klara mig alldeles själv,
helt på egen hand. Också ställer jag jämt för höga krav på mig
själv.. Längtar verkligen till sommaren, då blir man så glad och positiv!
I dethär trista jävla vädret blir man ju näst intill grinfärdig..

Dagens bild -  
image151
- Du har bidragit med mkt till min värld, även om du börjar ha åldern inne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0