Sick as hell..

Ja tänka sig, sjuk igen..
Tror inte jag hann krya på mig
sedan förra veckan.. Inte alls
sovit bra inatt.. Frös/Svettades
omvartannat hela natten. Legat hela dagen :/
Tog lite kort på lägenheten &så vidare..
Tog ett bra tag så nu är jag mentalt utmattad!
Hoppas alla ni andra är friska och pigga.
Här kommer bilderna... :)

image164      image169  
- Hallen                                                                                 




image170   image171
- Badrummet


image172     
- vardagsrummet


image174   image175
-  Matbord/Kök




Vad tycks?, Lite fint har jag väl de :)
En del saker är bara provisoriska för tilfället.
Vi får se, känns som det är lite tomt ännu..
Dock en bra början! Var inte så länge sedan
vi flyttade in så :)
Förutom de, är jag stennöjd :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Det är jättefint!
:)

2008-04-14 @ 21:30:17
URL: http://Panhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0