Morning girls!

image142

Upp & hoppa gjord jag imorse runt
10-tiden.. For iväg och tränade på fristilen.
Det var inte nå länge sedan just? Har härjat runt
och varit förkyld, vi har flyttat, jag har jobbat & det har varit så mkt!
Att jag helt glömt bort träningen, har inte funnits tid.. Men nu jäklar!
Nu drar jag igång igen.. :) Ska strax fara iväg på jobbet. 15-21 idag.
Imorgon bitti jobbar jag 7-10. aoch, det svider lite grann att kliva upp så tidigt.
Fast om man ser det från den ljusa sidan så är jag ju faktiskt
ledig resten av dagen:)

Fina vädret är nu officielt borta :( kom tillbaka, please..
Vad ska alla göra i helgen? :) Nordlöf ska i alla fall åka hem
till kära lit och hälsa på mamma, syster och inte får glömmas, Tove!



laater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0