Ledig-dag..

SOOOOOOL... :)
 nu är sommar'n snart här.. Aaahh.


image192

Somnade runt 11 igår kväll..
Klev upp halv 11, såg vädret
och sken genast upp! Fick en snilleblixt
och gick ut, hämtade mammas baden-baden
samt dynan till och satt mig på balkongen för
en skön ledig dag med mängder av sol :)

image193

Känner mig så fruktansvärt lycklig idag, heregud..
Ett bra väder med sol kan få mig att bli hur uppspelt som helst!


Anara en liten brunare nyans i ansiktet mitt också, kanske en inbillning bara? :)
Aja, nu ska jag tvätta håret och plocka ur diskmaskinen samt äta något innan
jag far iväg till gymmet för ett body-step pass. & inte för att glömma träff
med E.Svedlund..

image194

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag!
Så hörs vi kanske ns väng frami mot kvällen.. :)

laaater..


Kommentarer
Postat av: svedlund

de va SÅ kul att träffa dig, och fredag blir ännu bättre! :) ÄLSK

2008-04-22 @ 08:54:43
Postat av: Maya

Heej Emilia :)
förlåt att svaret dröjde, har vart usel på att svara på kommentarer.
men verkligen tusen tack för det du skrev till mig, blev så glad över dina ord och blev självklart mera peppad till att bara vara mig själv :) riktigt gulligt av dig!
hoppas du får en kanon dag!
Kram Maya

2008-04-22 @ 09:42:31
URL: http://MayaGunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0