Home sweet home..

Gick bra att jobba ihelgen, lite tungt är det ju
men det är det alltid .. Man får helt enkelt göra sitt bästa!
Synd bara att fötterna tar sån stryk! Aja, det är skönt
att känna sig självständig och tjäna egna pengar faktiskt :)
Ledig imorgon! Ska iväg och köra gympass.
Vad länge sedan det var?! Fan vad jag har legat av mig..
Men nu är jag frisk, pigg och alert! :) Nu är det hårdträning som gäller..
Om man ska bli hinna blir " in fit" till sommar'n..


Aahh kom hem runt 4-tiden, slutade vid 3.
Det tog sin tid att komma hem, för vi var tvungen
att gå in på affärn och handla lite innan vi for..
Märkte när jag klev innanför dörrn vad jävulst ont
jag hade i mina fötter!. Gudars skyming..Sen slog det mig..
Det konstiga är att jag har alltid varit mån om att ta hand
om mig själv. & min kropp. Är alltid noga med att äta nyttigt. träna regelbundet,
att smörja in mig efter jag duschat, hårinpackning, kroppspeeling
anisktsmask, muskölj sådana grejor.
Men mina fötter har jag aldrig brytt mig om, försen nu.
Insåg att man kanske ska fila fötterna och smörja dom lite oftare..
Så tog ett fotbad när jag kom hem & satte mig framför tv:n :) den känslan..

image191

Vi ska äta pastasallad till middag idag vi, mums:)
Det är så skönt att vara hemma i lit, hos mamma igen..
Till skillnad från hos pappa känner man sig verkligen hemma här..




Flytten är i full fart så nu bor i princip Kalle, Anna och Lukas här!
Äh, det blir kul med lite håll igång här :)

Menyn för ikväll - Parlamentet 20.30 med Bjööörn..



Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, och länka min blogg på din så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en trevlig kväll ! :)

2008-04-20 @ 18:28:25
URL: http://bergden.blogg.se
Postat av: Anonym

bjööörn är bra!

2008-04-21 @ 10:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0