Hard work work.

Goood morgon God morgon! :)
Idag är jah inte skitpigg heller!
fy & fan vad trött jag är. Och jag som inte ens är en
kaffemänniska har redan tryckt i mig en en kopp med
cappuccino. Funderar på en till för att jag ska kunna hålla mig vaken
och inte somna mitt i kassan :) Brukar normalt inte skriva inlägg på min blogg
när jag är på jobbet. Passade på en snabbis nu när det är så folktomt här..

image206

Jobbar till runt 4-tiden idag! Ska upp samma tid imorgon, 4.45.
Det är ett rent under att jag inte somnat ännu kan jag säga er gott folk..
Älskar verkligen att jobba här, att jobba i överhuvudtaget. Så man får tjäna egna
peningan och få känna sig självständig! Vet att jag sa att jag hade det stressigt
förra veckan men nu är det verkligen miljoner gånger värre. förra helgen jobbade
jag här på OKQ8 själv. Sedan i helgen så jobbade jag helg på praktiken.
Och nu är jag inne på min andra dag på jobbet av tre :) Egentligen ska jag vara
tacksam över att jag fick ett jobb tilldelat utan att fråga! Egentligen och egentligen,
jag är tacksam :)
Ganska sjukt egentligen att det är kontakter som gäller nuförtiden för att man
ska få ett jobb. Aja, jag klagar inte, än så länge! :)

Nu ska jag återgå till arbete, tänkte hinna städa lite innan
det blir rusningstrafik härinne..

Får se om jag känner mig pigg&allert när jag kommer hem!
Kanske skriver jag en sväng lr så somnar jag :)
Det är antingen eller!

Ha en fortsatt trevlig tisdagsmorgon allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0