God day people!

Såhär lyder min fredag morgon:
Låg & gäspade i en kvart och gruvade mig för att
kliva ur mina varma mjuka säng, kl 05.30 var jag uppe!
- Alltså fattar ni den grejen, som Magnus Betner skulle uttrycka de..
I alla fall var det en relativt skön morgon, kalla men uppfriskande.
Blev kort jobb dag, hjälpte till me frukosten, påklädning b la..
Kom hem, vrålhungrig. Som vanligt tänker ni nu, men jag svär magen skrek.. ooh.

Fick ett jävlarns ryk och städade hela mitt lilla näste..
Det luktar citron, nystädat och frisk luft! muums..
Tycker inte om att åka bort och sedan komma hem till ett skitigt ställe..
Strax bär det av ner till staden för inhandling av nya gardiner med min kära vän marica bäckman..

image147
- panelgardiner står på inköpslistan, ryktas att Hemtex har 50% off på allt!

Tro't eller ej men jag kan faktiskt vara helt uppriktigt och säga att
jag saknar min mor, får aldrig tid att träffa henne då jag jämt bor hos farsan.
+ att hon jobbar så lång härifrån.. Imorgon ska vi in till stan och kolla affärer samt fika. Åh!

Håller nån med mig om att solen ska tillbaka och bort med skitvädret?


Take Care of ya all!

laater ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0