För mkt tid - ingenting gjort..

image161
- jo vid dehär laget vid ni nog vem denna dam är? :)
Tänka sig, snart tar hon studenten. tiderna går fort! <3


Exakt så äre! Om man har för mkt tid resulterar
det i a man inte får en enda sak gjort.. Undrar'
hur det kommer sig egentligen? Okej, jag hann
köra 4 tvättmaskiner idag. bokade tvättid från 9-13..
SKönt att stiga upp så pass tidigt när man har en ledig dag?
Njää, vet inte de jah.. Idag har jag bara latat mig
och återigen latat mig. Därimot var Caroline Blomqvist
här imorse och tittade förbi en sväng. Sådant är trevligt :)
Lite spontant sådär, Försökte komma ifatt lite grann.
Känns verkligen som vi har glidit isär, och du är den enda
som känner mig sedan barnsben.. Kul att man har kvar
gamla bardomskompisar! tkr jag då :)  Finns inte mkt mer och säga,
förutom att det bär av till Ikea imorgon, weio.. Lite smått pisst att jag
eller rättare sagt papsen inte hittar kameran, Man vill ju
som lägga upp bilder till texten också. Blir lite trist annars rå!


Kom nyss hem vart iväg med papsen & tuvis och handlat.
Innan dess så låg jag och Tuva o soffan och vilade, kikade på
Gilmore Girls och lite OC.. även de var trevligt :)

Dagens "att längta till" - 25 April! Löööningsdag:) De vankas peeningan.. :)

Nu ska jag sociala mig för nu kom mormor.
Ha en utomordentligt bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: emilia

TORSDAG ÄR VÅRAN!

2008-04-12 @ 17:54:27
URL: http://constaninjas.blogg.se
Postat av: tove

Men kära emilia snart åker en sovbild på dig upp i min blogg! ja varnar dig! nä vettu, de e ingen varning ja gör de nu på en gång! moahhahaahah!

2008-04-12 @ 19:27:28
URL: http://touvalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0