Dagens klädsel

    image190
- e milia Kristina nordl öf. Körde på Lat-stilen idag! Kan inte hjälpare, jag gillar också mjukisbyxor.
Ska bli skönt att komma hem till mams över helgen, bortsett från att jag jobbar förstås :)
Hoppas vi ska käka nått mumsigt ikväll, ni vet mig. Någonting måste man få längta till, vad vore världen annars? :)

Ha en trevlig helg allihopa!
Nu ska jag fortsätta packa lite granna..
& lyssna på I want to love somebody like you med Keith Urban!
NI vet låten från Hur man blir av med en kille på 10 dagar.. yummi.


Kommentarer
Postat av: Therese

Fina du!

2008-04-18 @ 20:54:44
URL: http://Panhed.blogg.se
Postat av: EMILIA

HEI! du fredag är så våran den bara kan bli! RÖJ!

2008-04-19 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0