Coloring-hear..

Utväxten ser rent utsagt förjövlig ut!
Så drf ska jag liva upp stämningen med
lite mer färg :) Tänkte göra det i god tid innan
jag ska iväg den 25 April och klippa håret samt göra slingor!
Hos Kicki på Studio Lila offcurse. Bästa stället ever..

Funderar lite på vad för färg det ska vara på slingorna
efter färgningen. Kom då fram till dehär..

image155     image156
- Dok tror jag ändå att jag håller på Gynnings look, Känns inte lika
livlöst i färgen Som Jessica Alblas på något sätt. Vi får se helt enkelt! 

Känner att det kanske är dags nu,
att exprimentera lite inför sommaren :)


image154
- valde färgen djup kastanj, hoppas på ett bra resultat!


Kommentarer
Postat av: emilia

djup kastanj har jag också haft! det blir säkert jättefint!
honey, vi ska ses på fredag efter skolan!

2008-04-09 @ 18:15:37
URL: http://constaninjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0