Ännu en solig, varm onsdags-dag

Dehär gör mig galen, springer runt och ler hela tiden!
Är så lycklig för att solen äntligen tittat fram, helt underbart :)

image196


image197


Imorse var jag uppe hör och häpna. 5.28, jesus christ.
Jobbade från 7 till halv 10 sen gick jag iväg och möte
Tove för fotogrejen med ambulansen! Även att det var
två tjejer som fick ställa upp :) Hur trevliga som helst så
det hyllar vi idag! Ska strax köra igång lite tvätt, gå & handla
och sedan laga lite mat :) fisk blir det, med spenat och potatis!
haha lite husmor-stil :)


Nu ska jag fika någonting. insåg föresten en sak.
Vad skönt det är att springa runt i mina rutiga Betty Bop 
mysbyxor & mimmi pigg linne! Härligt, härligt! :)

Ska passa på att njuta av det fina vädret så
länge det varar!

image198

Ha en fortsatt föträfflig dag allihopa!
För det är det verkligen, sköt om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0