- hej helg.

Känns tryggt, skönt att vara tillbaka hemma hos
mamma faktiskt. Igår åt vi, jag svär världens goaste middag.
Inbakad fläskfile i smördeg, potatisgratäng samt rödvinssås :=)
Heaven.. Gick ner till Norlings där jag fick reda på en
grej som gjorde mig helchokad.. Någon gång i Maj
ska hela Toves mediaklass få ta över ÖP en hel dag. (Östersundsposten)
Temat ska vara framtid. & i Toves fall framtidsdrömmar!
Och då bestämde hon sig för att jag skulle få vara med
och posa som ambulanssjukvårdare eftersom just de, är min stora dröm.
:) Annorlunda och spännande
! I'm on it :)

10 a clock for vi till staden. Hittade fräsiga vita tygskor,
hårfärg samt ett nytt arband, från kappahl till & med? handlar aldrig där.
menmen :). Blev lunch på Subway med mami, syster och mormor!
Idag ska vi käka wok med nudlar, kyckling & grönsaker :) yuummi..

Dagens fundering - köpa en egen kamera kanske? jag snikar alltid på farsans.
Tydligen så vet han inte vart han har den nu efter flytten, jaja den dyker la upp!
Kan vara roligt att ta lite egna bilder? :)  

Ska testa någon ny parfym tänkte jag, ingen som har något
tips på någon bra, som luktar sommar & fräscht! ?
tänkte köpa lr önska mig i födelsedagspresent! 3 Juni blir jag 17 :)

Hittade ett mimmi pigg linne på H&M idag.
Rena turen, har varit omöjlig att få tag på.
Hängde ett linne kvar mitt i butiken. :)
Hysterin verkar vara total. Trodde aldrig jag skulle få tag på ett.
Gues I was wrong. :) Men lika glad är jag för de!

image148   image149
                                                                        - bild lånad frånn majac.thjsajten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0