Redan torsdag & fortfarande sjuk.

Hei där. Eftersom alla andra har blogg.se så tänkte jag också men vrf inte, så jag tog och skapade mig ett konto jag också. Gillar att skriva av mig lite då och då om inte annat är nog förbaskat roligt att titta tillbaka på några månader senare :) Känns så konstigt, nästan hela veckan har hunnit gått och jag har legat hemma sjuk och gått miste om allting annat där ute i omvärlden ; S Jag tror jag måste fått alla sorters virus som finns. Jag är förkyld som en gris, ont i halsen, huvudvärk till max och som grädden på moset så har ingen kraft, ingen energi alls. + att jag låter som en kvävd anka :) huvva så trevligt. Men nu har jah koncentrerat mig ganska mkt på de negativa, så för en omväxlings skull ska jag prova och se om ja kan försöka leta fram något positivt istället.

Tove, som går media 3an ska ha ett projektarbete på wargen och hennes val vart en modellfotografering. Hon hade redan valt ut två modeller och ville ha 3. Så då bestämde hon sig för att fråga mig. Visserligen grimaserade jag någorlunda mkt först men efter mkt övervägande så insåg jag att de skulle nog bli rätt spännande ändå. Vi skulle få låna kläder av zlave, skor från DNA & väskor från Wedins Hur kan man säga nej till något sådant? exakt detgår inte :) Gud det ska bli så roligt. jag lääängtar .Oj vad jag kände att dehär tog på krafterna. Ska nog dra mig till soffan nu och förbereda mig på ännu en lång dag framför dumburken och soffan med täcket tätt intill.



later. ♥


Kommentarer
Postat av: anna-klara

hur faan orkar du ha en blogg?

2007-10-14 @ 21:55:09
URL: http://aconbacon.bilddagboken.se
Postat av: Tove

Klart ja skulle ha med dig! You sexy ass!

2007-10-20 @ 14:20:44
URL: http://touvalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0