Härlig dag, samt ett glatt humör.

Oooh skönt med sovmorgon! Nog för att jag vaknade halv 10 men lik förbannat så skulle jag tvångsligga till 11. är det lov så är det! :) hah. Har nyss ätit så strax blir det dejt med dush'n, påklädning och efter det bär det bort mot staden för en träff med barndomskompisen :) Alldeles för länge sedan nu caaarro. <'3 för övrigt så ska också ett par nya jeans inhandlas idag! lr man kan juh hoppas att man hittar några för när man har pengar brukar det vara näst intill omöjligt? vridet, hualigen. & imorgon är det torsdag, då ska jag på återförening med gamla klassen! kan blir grymt roligt lr total trist. lär juh märkas :) Ne nu ska jag borsta tänderna, & en annan sak!

Jag vill ha min älsk skor tillbaks! </3


image20
Vi älskar dei Jessica Biel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0