- Hei idag är jag glad.

Jah, jag säger då det. Tack gode gud för lov! Längesedan som jag kände mig såhär utvilad och pigg :) en helt otrolig känsla. Och är ytterst glad att den är tillbaka! :) Dagen börjades med ett bryskt uppvaknande. Det var nämlingen såhär att morgonen började med att tove ringde för att klargöra vilken tid som gällde nere vid zlave. Seg som man då är sådär på morgonkvisten, lyckades vi ändå bestämma träff nere på staden vi kl 12! Sista slutspurten för utproving av kläder och skor till den stora fotograferingen på torsdag eftermiddag.

& tänk igår :( då fick jag mig en obehalig överraskning! som vanligt tänker väl inte jag så detaljerat runt saker om kring. Men det var nog tydligt deh att mor min gjorde de. Så nu är mina favotiystövlar total förstörda. Dokc är min mor så pass snäll så jag fick pengar för att jag skulle få dom lagad, och dom sa att mer än två dagar tar de ej :) Dagens räddning! Efter det var det en sväng hem för lite käk. lite dator, lite tv & massa annat obetydligt man gör på lovet :) Pappsen kommer nog hem snart så då blir det mat och sen blir det träning med älsk tove.

Idag är jag glad! sen jag började med träningen och bättre kost. Är de helt sjukt, men mina värden har ökat avsevärt och blivit betydligt bättre, jag sover som en gudinna och mitt humör är nästan jämt och ständigt på topp.
Imorgon blir det träff med Carro<'3 längesedan nu barndomskompis. Ne nu ska jag ta & kila.

Later hotties ♥


image19
De där med stil, det kan hon verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0