Frisk som en nötkärna -not

Oh hei & hå! här var det uppdateart ofta la jag märke till nu :) fy höen. själv är man ju sjuk nu, mår lite sådär skithalvdåligt :) bara uti kanten. trist att sitta härhemma framför tv:n & göra i princip ingenting,
jag saknar alla :(  känner det nu, ett AKUT kärt återseendet med alla brudarna skulle nog göra min dag. men lugnt. blir frisk innan helgen. för på torsdag ska jag träffa min annie, * för längesedan nu. sedan på fredag blir det staden med emilia ♥  en sak är då i a f säker. emiliapower är hårt, credit till oss & naturligtvis till dei, eftersom du förgyller min värld :)


för övrigt har det väl inte hänt så mkt speciellt på senaste tiden? det är snart jul och jag längtar som attan! jag älskar allt med det, att man får träffa släkten, snön, julgranen ni vet, allt :) om man skulle ta sei till dush'n för att kanske kunna se ut som folk. men för övrigt... jag tackar er alla för att ni tar hand om mei. jag har fått tillbaka mitt gamla jag & jag känner att att det är sju helsike mkt roligare att vara glad :)

 nu vet jag verkligen hur det känns, att vara lycklig.  


laater chicks ♥


image42

och eftersom jag är stensjuk, så piggar dessa alltid upp mei :) sex and the city - min passion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0