Utvärdering av julen.

Morsing korsning alla ni därute bland folket :) Ojoj här var det länge sedan amn uppdaterade känner jag. Aja, först & främst tänkte jag att jag skulle utvärdera julen lite granna :) Första året då inte pappsen var med på julafton. kändes väldigt konstigt att de plötsligt tillkommit massa nya. Ingen fara med det, jag hade ändå väldigt trevligt!  Underbar mat :) bra sällskap & magnifíco julklappar! På julafton befann sig jag & min mor, syster i lit. + min mormor Och mammas pojkvän samt hans barn :) fullt röj. Allt blev som en perfekt jul! förutom att Svensson Svensson inte sändes på SVt 1 :( skäll ska dom ha dom fähundarna! fy där. 

Sedan på juldagen bar det av till far i stora staden på frösön och en tripp till stora tjocka släkten i Ås :)
Gissa om det var härligt att träffa hela nordlöfs bunten igen! förstår inte folk som klagar över släktträffar & sådant. jag älskar det och trivs utomordentligt bra med min släkt :) fick träffa nykusinerna, tvillingarna Ella & Axel :) Fick gosa med lill pruppen hela helgen! myys.  Idag är det annandagen & idag har det varit dregel dregel dregel. Meeeellandagsrean! :) Imorn bär det av igen. Ikväll är det bra på tv:n mkt julfilmer & nice nuh :) Känns trist att julen är över men som sagt laddar jag upp för nyår med älskade & massa annat partaj & firande med vänner! hujeda mei, nu jävlar är jag på gång igen! Bifogar nån bild här också.. Ciao



image50
- den ståtliga granen.


image51

- nu laddar jag upp för nyår :) galant!

later everybody  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0