back on monday again.

image48
- julefrid

Sådärja då var skolan igång för fulla muggar igen :) kändes faktiskt jätte härligt att sitta i skolbänken efter 3 veckors APU. & julen är snart här, jag längtar så! lukten av nybakade pepparkakor och julmust måste väl ändå slå ut det mesta? :) samt att se snöflingorna falla ner utanför köksfönstret är juh pricket över i:et! speciellt när flingorna är sådär jätte maffiga, som sagoflingor. Åh! Denna vecka måste jag verkligen försöka få lite koll på julklappar, heregud jag har inte ens börjat?. men det är julmarknad på jamtli i helgen så jag får slå två flugor i en smäll. känns bra att jag julstädat och hjälpt mamsen pynta fint härhemma nu. nu är dte verkligen julstämning. Om man skulle försöka sig på ett ryck att göra något vettigt. tjingeling på er alla där ute. & God jul


image47
- En riktig jul. tack gode gud för årets julkalender. Gillar den skarpt, bra jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0