- tung fredagsmorgon.

Sitter på skolan för tillfället & har vård & omsorg. har just avslutat ett arbete som inkluderade att vi skulle rita vårat eget önskeboende. hur vi ville bo när vi blev äldre och gick i pension, så vi har fått ritat, färglagt och beskrivit det. snabb som man är så hann jag färdigt i god tid. och hamnade då för tillfället här. Så härligt med helg nu, slutar kvart över 11 idag. Dock började jag 8.15 denna morgon vilket inte är så skönt då det är kolsvart och iskallt när man kliver upp. Blir en sväng på staden sen för julklappshandling! måste verkligen ta tag i det nuh, har så ont om tid känner jag. hinner inte med någonting. ville också bara säga att  jag hejar på tove & hennes projektredovisning idag! lycka till vännen det kommer gå vägen, tro mei. blir skönt att komma till staden och frösön igen nu /-v saknar pappsen så det bara skriker om ett! jaja nu ska jag väl back innan Lars kanske halshugger mig. men btw.

Ge mig  j u l  nu!



image49
later hotties ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Det gick utmärkt! Alla tyckte våra bilder va jättebra. Och att modellerna va snygga... =) Tack för att du höll tummarna. puss

2007-12-10 @ 17:41:13
URL: http://touvalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0